Bel: 026 483 79 11 of stuur een mail Onze medewerkers staan voor je klaar!
Bel: 026 483 45 55 of stuur een mail Onze medewerkers staan voor je klaar!
Sportcentrum: 026 483 45 55 | sportcentrum@papendal.nl Hotel: 026 483 79 11 | hotel@papendal.nl
Je individuele Papendal pas is onmisbaar #OpPapendal. Het pasje heeft twee belangrijke functies:
Zodra je instroom definitief is gaan wij een Papendal pas voor je voorbereiden. De pas kun je ophalen bij het Servicepunt in de Arnhemhal. De eerste pas krijg je van ons. Ben je je pas kwijtgeraakt? Dan kun je voor €10 een nieuw pas kopen.
Om je pas gereed te kunnen maken voor gebruik van het Topsportrestaurant, vragen we je om van tevoren een Snel en Simpel Betalen account aan te maken. Dit werkt hetzelfde als een ov-chipkaart. Je maakt een account aan dat gekoppeld wordt aan een bankrekeningnummer. Vanaf deze rekening wordt geld overgezet in je Snel en Simpel Betalen account. Wanneer het tegoed onder de minimale waarde komt, wordt er een vast bedrag van de bankrekening gehaald. Hoe hoog dit bedrag is, kun je zelf instellen.
Volg je de volgende stappen om een SSB account aan te maken:
Voor vragen over je SSB-account kun je contact opnemen met support@ximedes.com.
Uitstroom Van topsporters die uitstromen en niet meer #OpPapendal komen trainen, zetten wij het Papendal pas op non-actief. Dat betekent dat je geen toegang meer hebt op je pasje en geen gebruik meer kunt maken van het Topsportrestaurant. Je kunt je Snel en Simpel Betalen account opzeggen middels een mail naar support@ximedes.com, het resterende tegoed op je pas krijg je dan teruggestort op je bankrekening.
Blijf je toch nog incidenteel #OpPapendal trainen en heb je je pas dus nog nodig? Meld dit dan even bij de Servicebalie in de Arnhemhal.