Bel: 026 483 79 11 of stuur een mail Onze medewerkers staan voor je klaar!
Bel: 026 483 45 55 of stuur een mail Onze medewerkers staan voor je klaar!
Sportcentrum: 026 483 45 55 | sportcentrum@papendal.nl Hotel: 026 483 79 11 | hotel@papendal.nl
Elk succesvol bedrijf weet dat klanten het hart zijn van elke onderneming. Zij zijn nu eenmaal de drijfveer achter de omzet en groei. Een sleutel in het aantrekken en behouden van klanten is een uitstekende klantbeleving. Maar hoe verbeter je deze belangrijke factor binnen jouw bedrijf? In deze blog delen wij praktische tips en laten we zien hoe wij hier mee omgaan.
Wat is klantbeleving? Klantbeleving, of customer experience, omvat elke interactie tussen klant en merk. Van het eerste online bezoek tot de nazorg na aankoop. Voor ons betekent dit van het eerste online bezoek tot aan de nazorg na het verblijf in ons hotel. Deze reis begint bij het eerste contactpunt en is een continu proces dat met elk contactmoment intenser wordt. Een positieve klantbeleving bouwt vertrouwen op en versterkt de relatie met ons als merk. Dit zorgt daarop weer voor klantloyaliteit en mond-tot-mondreclame.
Waarom is dit belangrijk? Een unieke klantbeleving zorgt voor een positieve ervaring van je merk. Dit is belangrijk in een competitieve markt, zoals bijvoorbeeld hotel- en congreslocaties. Klanten die goede ervaringen hebben, zijn eerder geneigd opnieuw te boeken en hun positieve ervaringen te delen. Dit verbetert niet alleen het imago van je bedrijf, maar verhoogt ook de kans op langdurige klantrelaties.
Optimaliseren van klantbeleving De aanpak om klantbeleving te verbeteren varieert per bedrijf, maar er zijn universele stappen die elk bedrijf kan zetten. Excellente service, zoals snelle reactietijden, flexibiliteit en een behulpzame klantenservice, legt de basis. Daarnaast is het personaliseren van communicatie door de mensen achter het merk te tonen, belangrijk voor het creëren van een persoonlijke band. Daarnaast is er altijd een onderscheidend vermogen. Als we naar ons hotel kijken is dit natuurlijk de (topsport) omgeving. Wij zitten midden in de natuur en ook nog eens in een topsportomgeving. Ruim 500 topsporters maken dagelijks gebruik van de sportfaciliteiten. Onder deze topsporters begeven zich ook verschillende olympische helden.
#OpPapendal: Waar klanttevredenheid centraal staat #OpPapendal is het verbeteren van de klantbeleving een continu proces. Het element wat in onze klantbeleving centraal staat is topsport. Papendal is gelegen midden in Veluwse bossen en is hét topsportcentrum van Nederland. Zo begeef je jezelf tussen de olympische helden en begeef je je in een omgeving vol inspiratie. Dit laten wij zien in zowel onze online als offline aanwezigheid. Onze website is het toonbeeld van de topsportomgeving waar wij ons in begeven, over wie we zijn en wat wij bieden.
Voorbeeld van klanttevredenheid bij zakelijke arrangementen Onze reputatie als vergaderlocatie is opgebouwd door niet alleen te focussen op onze faciliteiten, maar ook door het creëren van een beleving. Onze zakelijke arrangementen, variërend van standaardpakketten tot op maat gemaakte ervaringen, zijn ontworpen om elke bijeenkomst uniek te maken. Onze nieuwe Skybox is een plek vol ervaring voor jouw volgende vergadering midden tussen topsport. Daarnaast is het boeken van een inspirerende spreker ook mogelijk in deze arrangementen. Denk bijvoorbeeld aan ex-topsporters die komen vertellen over hun carrière en wat je daarvan kunt leren.
Ervaar de klantbeleving zelf bij #OpPapendal Woorden kunnen slechts een deel van het verhaal vertellen. De beste manier om te begrijpen hoe onze beleving is, is door het zelf te ervaren. Of het nu gaat om het gebruiken van een vergaderzaal of het deelnemen aan een teambuildingsactiviteit. #OpPapendal zorgen we voor een memorabele ervaring die je inspireert en motiveert.
Ontdek de mogelijkheden voor jouw volgende vergadering of bedrijfsevenement bij #OpPapendal en laat je inspireren door onze aanpak om de klantbeleving te verbeteren.
4 dagen geleden
2 weken geleden