Papendal logo diapositief

Evenementen en congressen

Papendal; waar passie en prestatie samenkomen

Team Up met Papendal voor jouw imposante congres

Je bent op zoek naar een locatie voor jouw business event. Wat fijn dat je hier bij Hotel Papendal terecht bent gekomen. Vast niet zonder reden. Je bent wellicht geïnspireerd geraakt door onze bosrijke omgeving of gefascineerd door onze unieke connectie met (top)sport of is onze kracht in het organiseren van grote congressen niet onopgemerkt aan je voorbij gegaan.

Team up met ons professioneel team en samen kijken wij naar de doelstelling van jouw zakelijke evenement. Wat wil je bereiken en op welke manier? Wij kijken samen naar een geschikte opstelling in een van onze congreszalen en naar welke (audiovisuele) middelen je nodig hebt om je bijeenkomst te laten slagen. En hoe je je dag culinair kunt invullen met de juiste voeding. Zo houd iedereen de aandacht erbij! Vervolgens gaan we op zoek naar dat unieke tintje. Hoe gaan we ervoor zorgen dat dit congres onvergetelijk wordt? Samen gaan we dat ontdekken. In een persoonlijk gesprek én uiteraard geven we je een inspirerende tour door het hotel.

Twee multifunctionele congreszalen

Ontdek onze veelzijdige zalen op Papendal! De Sydneyzaal is niet alleen perfect voor beurzen, exposities en product presentaties, maar kan ook worden omgetoverd tot een informele setting voor diners of bedrijfsbijeenkomsten. Dankzij de mogelijkheid om de zaal op te splitsen in verschillende ruimtes, passen we de indeling zo veel mogelijk aan op jouw wensen. De Athenezaal met haar Foyers zijn ideaal voor grotere congressen, evenementen, jaarvergaderingen en klantdagen. Deze ruimtes kunnen eveneens worden aangepast door middel van flexibele wanden, waardoor je snel een sfeervolle omgeving creëert voor een verfrissende pauze of heerlijke maaltijd.  Met een uitgelicht vast podium in de zaal en de imposante Athenebar maakt dat je de zaal echt met eigen ogen gezien moet hebben. Wil je meer informatie over onze zalen? Bekijk hier ons zaaloverzicht en download hier de plattegrond van ons hotel!

Facts

  • Athenezaal: oppervlakte van 1650 m2 & 5 meter hoog
  • Sydneyzaal: 1350 m2 & 3,27 meter hoog

Het is goed om te weten dat wij ook over 151 comfortabele hotelkamers beschikken. Dit maakt Hotel Papendal uitermate geschikt voor meerdaagse bijeenkomsten.

Hybride evenementen

Technische of organisatorische ondersteuning. Geen enkel probleem.

Een betrouwbare Wifi is cruciaal in deze digitale tijdperk. Op Papendal hoef je je hier geen zorgen over te maken. Bij ons kun je altijd rekenen op snelle en stabiele verbindingen, zodat je moeiteloos bestanden kunt uploaden en downloaden. Bovendien zijn onze zalen standaard uitgerust met de belangrijkste technische voorzieningen. En als dat niet genoeg is voor jouw congres, staan we klaar om je te adviseren en waar nodig uit te breiden

Digitale en Hybride evenementen

Soms lukt het niet om grote groepen mensen persoonlijk te kunnen toespreken en dan is het fijn om te weten dat je kunt uitwijken naar andere, innovatieve, mogelijkheden. Zoals hybride bijeenkomsten. Wij werken met een vast team dat ons ondersteunt om de meest grote evenementen neer te zetten door webcasting of livestreaming. Informatie delen naar een groot aantal mensen is hiermee geen probleem meer! Wil jij meer weten over onze hybride mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

clinics

Ervaar wat onze topsporters ook ervaren
Om het gevoel wat onze topsporters elke dag ervaren ook te voelen hebben wij een selectie van sportsprekers samengesteld. Iedere sportspreker heeft zijn/haar eigen unieke band met Papendal en kan jouw bijeenkomst een heel andere dynamiek geven, die precies past binnen jouw doelstelling. Een andere optie is om zelf met jouw groep sportief of creatief bezig te zijn tijdens een clinic. Laat maar eens zien met hoeveel kracht en overtuiging je iets kunt aanpakken. En het lukt. Die garantie geven wij jou.

 

Caroline van Kooten

Senior Account Manager Reserveringen

Lisanne van Dijk

Senior Account Manager Reserveringen

Ivo van Ruiten

Senior Account Manager Reserveringen

Lara van Wilsem

Account Manager Reserveringen

Anne Fleur de Bos

Account Manager Reserveringen

Bijbehorende tags

Bijeenkomst Congres Zakelijk