Bel: 026 483 79 11 of stuur een mail Onze medewerkers staan voor je klaar!
Bel: 026 483 45 55 of stuur een mail Onze medewerkers staan voor je klaar!
Sportcentrum: 026 483 45 55 | sportcentrum@papendal.nl Hotel: 026 483 79 11 | hotel@papendal.nl
Wie zeker wil zijn van een toegangskaart voor het Olympische of Paralympische Huis tijdens de Spelen in Parijs deze zomer, kan zich vandaag – 3 januari – vanaf 12.00 uur kosteloos registreren. Vanaf 22 januari kunnen mensen die zich hebben laten registreren gedurende 48 uur als eersten tickets aanschaffen. Vanaf 25 januari start de algemene kaartverkoop.
Speciaal voor alle fans komt er een mobiele TeamNL Huis-app met informatie over favoriete sporters, wedstrijden en huldigingsmomenten. De bezoekers van de TeamNL Huizen krijgen in de app ook hun tickets.
De app wordt ontwikkeld door het bedrijf CM.com, specialist op het gebied van fan experience. CM.com is bekend van onder andere de digitale ticketing, mobiele communicatie en betalingen bij de Formule 1 in Zandvoort. Marc van den Tweel, algemeen directeur van NOC*NSF: “We willen natuurlijk dat de duizenden Team NL-fans die we dagelijks hopen te ontvangen, optimaal begeleid en geïnformeerd worden. CM.com is een autoriteit op fan-beleving en het professioneel faciliteren daarvan. We zijn dan ook heel blij met deze partij als partner voor de twee TeamNL Huizen.”
6000 bezoekers per dag De TeamNL Huizen oftewel ‘Thuis voor Oranje’ worden dé plaatsen waar de prestaties van Oranje worden gevolgd en gevierd. Elke dag kunnen zo’n 6.000 bezoekers in het Olympische Huis meegenieten van wedstrijden, huldigingen en diverse activiteiten rond de Spelen. In het kleinere Paralympische Huis zijn dagelijks …. gasten welkom. Nu de Spelen zo dicht bij ons land plaatsvinden en we voor het eerst sinds de Corona-periode weer samen de prestaties kunnen vieren, is een ontmoetingsplek in Parijs doorslaggevend. NOC*NSF en Sportcentrum Papendal exploiteren gezamenlijk beide huizen, waarbij partners onmisbaar zijn. Hoofdsponsor van het Olympische Huis wordt NLO, zonder wie het Huis niet mogelijk was geweest. Chef de Mission Pieter van den Hoogenband: “Deze zomer reizen de beste sporters af om namens Nederland de strijd aan te gaan met de rest van de wereld. Dag in dag uit trainen ze om straks in Parijs te mogen pieken. Deze topprestaties moeten we met elkaar eren en vieren. De TeamNL Huizen worden daarvoor natuurlijk dé plek. We zijn ontzettend blij dat Nederlandse Loterij hoofdsponsor is van het Olympische Huis om de sporters en onze supporters maximaal te steunen.”
App met exclusieve content voor fans In de TeamNL Huis-app kun je als bezoeker je ticket opslaan, precies zien wanneer je favoriete sport(er) te volgen is op één van de grote schermen en wanneer de huldigingen plaatsvinden. Ook ontvang je op basis van je persoonlijke interesse berichten met de nieuwste updates en exclusieve content, die je kunt bekijken in de mobiele app of via WhatsApp. Daarnaast geeft de app praktische informatie over het bezoeken van het TeamNL Huis en kun je je ook opgeven voor win-acties.
Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: “We hebben met de Dutch Grand Prix in Zandvoort veel ervaring opgedaan met grote bezoekersaantallen die je zoveel mogelijk individueel wilt bedienen. We kijken ernaar uit dit ook in Parijs te faciliteren en sportfans op persoonlijk niveau te bedienen met onze technologie. Zo creëren wij de ultieme fan beleving voor, tijdens én na het evenement. De fan zit zelf in de cockpit en bepaalt welke informatie en berichten hij ontvangt. Volledig automatisch ingeregeld via ons platform en verzonden via de favoriete messaging kanalen. Efficiënt voor klant én organisatie; een echte win-win!”
De pre-registratie voor het Olympische en Paralympische TeamNL Huis start op 3 januari om 12.00 uur via teamnlhuis.com
3 dagen geleden
1 week geleden