Boek nu!
pijtje

Kom overnachten tussen de sporters!

Papendal logo diapositief

Evenementen en congressen

Papendal; niet zomaar een locatie

Kies voor kwaliteit, passie en garantie voor succes

Je bent op zoek naar een locatie voor jouw business event. Wat fijn dat je hier bij Hotel Papendal terecht bent gekomen. Vast niet zonder reden. Je bent wellicht geïnspireerd geraakt door onze bosrijke omgeving of gefascineerd door onze unieke connectie met (top)sport of is onze kracht in het organiseren van grote congressen niet onopgemerkt aan je voorbij gegaan.

Samen kijken wij naar de doelstelling van jouw zakelijke evenement. Wat wil je bereiken en op welke manier? Wij kijken samen naar een geschikte opstelling in een van onze congreszalen en naar welke (audiovisuele) middelen je nodig hebt om je bijeenkomst te laten slagen. En hoe je je dag culinair kunt invullen met de juiste voeding. Zo houd iedereen de aandacht erbij! Vervolgens gaan we op zoek naar dat unieke tintje. Hoe gaan we ervoor zorgen dat dit congres onvergetelijk wordt? Samen gaan we dat ontdekken. In een persoonlijk gesprek én uiteraard geven we je een inspirerende tour door het hotel.

Twee unieke congreszalen voor uiteenlopende (meerdaagse) bijeenkomsten

Onze Sydneyzaal is geschikt voor o.a. beurzen, exposities en productpresentaties. Maar ook voor diners of bedrijfsbijeenkomsten met een informeel tintje omdat deze zaal is op te splitsen in diverse kleinere ruimtes. Wij passen onze zalen & indeling aan op jullie wensen. Onze Athenezaal en Foyers zijn zonder twijfel geschikt voor alle grotere congressen, evenementen, jaarvergaderingen en klantdagen. Door dat deze zaal op te splitsen is middels flexibele wanden creëer je snel meerdere ruimtes voor o.a. pauzes en- of maaltijden. Hiermee waarborg je een bepaalde privacy. Met een uitgelicht vast podium in de zaal en de imposante Athenebar maakt dat je de zaal echt met eigen ogen gezien moet hebben. Nieuwsgierig geworden naar meer informatie over deze zalen? Bekijk hier ons reguliere zaaloverzicht. En Download hier de plattegrond van onze hotel.

Facts

  • Athenezaal: oppervlakte van 1650 m2 & 5 meter hoog
  • Sydneyzaal: 1350 m2 & 3,27 meter hoog

Het is goed om te weten dat wij ook over 151 comfortabele hotelkamers beschikken. Dit maakt Hotel Papendal uitermate geschikt voor meerdaagse bijeenkomsten.

Hybride evenementen

Technische of organisatorische ondersteuning. Geen enkel probleem.
Een goede WiFi is natuurlijk enorm belangrijk in deze online tijden. Op Papendal hoef je je niet druk te maken hierover en kun jij te allen tijde goede en snelle bestanden up,- & downloaden. Tevens mag je van ons verwachten dat onze zalen zijn uitgerust met de belangrijkste technische faciliteiten. Mocht dit niet voldoende zijn voor jouw congres, dan adviseren wij je graag waar mogelijk om dit uit te breiden.

Digitale en Hybride evenementen
Soms lukt het niet om grote groepen mensen persoonlijk te kunnen toespreken en dan is het fijn om te weten dat je kunt uitwijken naar andere, innovatieve, mogelijkheden. Zoals hybride bijeenkomsten. Wij werken met een vast team die ons ondersteunt om de meest grote evenementen neer te zetten door webcasting of livestreaming. Informatie delen naar een groot aantal mensen is hiermee geen probleem meer! Wil jij meer weten over onze hybride mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

clinics

Ervaar wat onze topsporters ook ervaren
Om het gevoel wat onze topsporters elke dag ervaren ook te voelen hebben wij een selectie van sportsprekers samengesteld. Iedere sportspreker heeft zijn/haar eigen unieke band met Papendal en kan jouw bijeenkomst een heel andere dynamiek geven, die precies past binnen jouw doelstelling. Een andere optie is om zelf met jouw groep sportief of creatief bezig te zijn tijdens een clinic. Laat maar eens zien met hoeveel kracht en overtuiging je iets kunt aanpakken. En het lukt. Die garantie geven wij jou.

 

Caroline van Kooten

Senior Account Manager Reserveringen

Lisanne van Dijk

Senior Account Manager Reserveringen

Ivo van Ruiten

Senior Account Manager Reserveringen

Lara van Wilsem

Account Manager Reserveringen

Anne Fleur de Bos

Account Manager Reserveringen

Bijbehorende tags

Bijeenkomst Congres Zakelijk